2010. április 5., hétfő

Álom


Ezt az álomszép nyakláncot kaptam PIF ajándékként "Dzsue" Zsuzsától (www.dzsue.blogspot.com) és annyira de annyira gyönyörű, hogy még mindig el sem hiszem, mit kaptam! Kb. minden második nap rajtam van és mindenki megdicséri, hiszen nem lehet nem észrevenni! Nagyon köszönöm ezúton is! Most hétvégén végre szépen sütött a Nap, így sikerült fotózni, bár már több hete megérkezett a gyönyörűség. Elkövettem viszont rajta egy apró átalakítást, amiért remélem, hogy az alkotó nem sértődik meg: a szalagokhoz tartozó gyöngysort lefele lógattam, így duplasoros lett (így is fotóztam). KÖSZÖNÖM!!!

5 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Huuu, ez tenyleg valami csoadalatos!!orom lesz neked ezt viselni!!!

Ági mama írta...

Meseszép ajándékot kaptál! Viseld egészséggel!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Csudaszép ajándékot kaptál, gratulálok! Én is örömmel viselném:)

Kat_G írta...

preciosos los colores, muy juvenil!!!

Unknown írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik!
Szép lett az átalakításod, nekem nem ez a megoldás jutott eszembe, amikor készítettem, de talán így sokkal könnyebben viselhető!